لوله بازکنی فوری حمام با ترفندهای خانگی

مشخصات پروژه

  • نام پروژه لوله بازکنی فوری حمام با ترفندهای خانگی
  • تاریخ شروع 1401/4/21
  • تعداد نظرات 0
  • تعداد نمایش 234

لوله بازکنی فوری حمام با ترفندهای خانگی

وقتی آب وان حمام به آرامی تخلیه می شود، احتمال گرفتگی لوله ها وجود دارد. به مرور لوله ها به طور کامل کیپ می شود و تخلیه فاضلاب اصلا انجام نمی شود. اینجاست که با یک مشکل بزرگ روبرو می شوید و نیاز به خدمات لوله بازکنی فوری دارید. گرفتگی لوله فاضلاب وان یک مشکل جدی است که نمی توانید ان را نادیده بگیرید. به زودی بوی تعفن کل خانه را می گیرد. قبل از اینکه بوی آزار دهنده حمام، خانه را اشغال کند برای باز کردن لوله ها اقدام کنید.
 
با توجه به اینکه مشکل گرفتگی لوله های حمام خیلی آزار دهنده است باید هر چه زودتر دست به کار شوید. اول راهکارهای خانگی و آسان تر را امتحان کنید شاید گرفتگی خیلی جدی نباشد و با استفاده از این ترفندها لوله های فاضلاب باز شود. به طور معمول وقتی درپوش وان را باز می کنید آب با فشار و سرعت زیادی تخلیه می شود. کند شدن سرعت تخلیه آب اولین علامت گرفتگی لوله فاضلاب است. شاید در ابتدا این گرفتگی خفیف باشد و بتوانید آن را باز کنید. در ادامه چند راه ساده برای باز کردن لوله وان حمام را معرفی می کنیم.
باز کردن لوله ها با جوش شیرین و سرکه
محلول جوش شیرین و سرکه را می توان یک معجون همه کاره در نظافت منزل دانست. این محلول قادر به باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه، چاهک حمام، لوله گرفته وان و ... است. برای ساخت این معجون فوق العاده مقدار مساوی جوش شیرین و سرکه سفید را مخلوط کنید. ابتدا جوش شیرین را چاهک حمام بریزید و روی آن سرکه سفید را خالی کنید. اگر از چاهک حمام، کف و ... با فشار بیرون زد مشکلی نیست. می توانید این مواد را در ظرفی مخلوط کرده و مستقیم در فاضلاب بریزید. دقت کنید محلول در حل جوشیدن است و باید فورا داخل لوله ها ریخته شود. ساده ترین شیوه لوله بازکنی فوری همین محلول است. البته بهتر است این کار در شب انجام شود و تا صبح آب باز نشود.
 
محلول لوله بازکنی فوری
گرفتگی لوله ها از رایج ترین مشکلات در ساختمان های مسکونی است. انواع و اقسام مواد ریز و درشت وارد لوله های فاضلاب می شود و به مرور مسیر خروج آب را می بندد. محلول های لوله بازکنی آماده در همه فروشگاه ها موجود است. اگر جوش شیرین و سرکه تاثیری نداشت حتما گرفتگی شدیدتر است. بد نیست این محلول ها را نیز امتحان کنید. البته اگر چیزی درون لوله گیر کرده باشد با این روش خارج نمی شود ولی چربی و کثیفی با لوله بازکن های شیمیایی به راحتی از بین می رود. یک نکته مهم اینکه نباید این مواد را به مدت زیادی در لوله ها باقی بگذارید. معمولا پس از نیم ساعت باید آب گرم را باز کنید تا باقی مانده محلول تخلیه شود.
 
لوله بازکنی فوری با فنر دستی 
فنر لوله بازکنی کارامدترین وسیله برای گرفتگی لوله های فاضلاب حمام و وان است. به کمک یک رخت آویز فلزی لباس می توانید یک فنر دست ساز درست کنید. همه خمیدگی های رخت آویز را صاف کنید و بعد انتهای سیم فلزی را با کمک دست یا یک انبر به شکل قلاب کوچکی تنظیم کنید. این وسیله ساده مثل یک قلاب ماهیگیری می تواند همه کثیفی ها و آشغال های درون لوله حمام را خارج کنید. با همین وسیله دست ساز می توانید کلی مو و آشغال از فاضلاب حمام بیرون بیاورید. حالا آب گرم را با فشار باز کنید تا باقی مانده ها نیز از مسیر رد شود. 
 
با لوله بازکنی تماس بگیرید
باز کردن آب داغ یک راه ساده برای از بین بردن گرفتگی سطحی لوله های فاضلاب حمام است. محلول جوش شیرین و سرکه سفید هم معجزه می کند. لوله بازکن های بازاری هم امتحان خود را پس داده اند. حتی با فنر دست سازتان موهای لوله فاضلاب را هم تمیز کرده اید اما هنوز مشکل وجود دارد. اگر با همه این تلاش ها گرفتگی لوله های فاضلاب برطرف نشده باشد، مشکل جدی تر از این حرف هاست. با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید تا یک متخصص برای بررسی عیب و ایراد فاضلاب به محل مراجعه کند.



شرکت فنی مهندسی فرنام انرژی
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر